22 August 2010

So Touching~

Dah seminggu keela x bape sihat..demam..kebah..demam..kebah balik..hidung tersumbat..kesian anak mama..papa pulak jauh nun di tengah laut kat thailand nu ha..tinggallah mama n keela berdua je..kadang2 sedih sendiri tengok anak x sihat..memang kesian tgk dia..dah la kecik lagi..kalu dah besar tau jugak dia mengadu ke ape..yang ni tau nangis je la..ngan meragam..x tau la mama ni dah capai tahap mama yang macam keela nak..mama x tau sama ada mama dah buat yang terbaik atau x..kalu mama masih belum capai tahap tu mama minta maaf sangat2..harapnya keela cepat sembuh..coz i really love you so much dear..dah beberapa kali keela buat jantung mama berdegup kencang..hopefully kesihatan keela bertambah baik..mama ni xdela kuat sangat..just pretend jadi kuat..coz i have no choice..mama kena kuat supaya anak mama pun kuat..

Semalam keela buat benda yang buat aku rasa touching sangat..masa dia kurang sihat ni aku akan sediakan dua towel kecik untuk dia..satu untuk lap selsema dia..lagi satu towel yang aku rendam dalam air asam jawa tuk letak kat kepala dia bg kurang panas..ada satu masa tu demam dia dah kebah..terus dia bangun..aku pun baring la sebelah dia..dia pegi amik towel tu dan lap hidung aku..pastu terus lap muka mama dia ni jugak..so touching..dia buat sungguh2..sama macam aku buat kat dia..pastu terus letak muka dia kat pipi aku..kira style dia cium la..rasa nak nangis je..baiknye anak mama..walaupun mungkin dia x paham apa yang dia buat..tapi aku tau dia pun sayang mama dia macam mama dia sayangkan dia..

Sesungguhnya..i'm so proud with you sayang..shhhhh~papa dah pesan kat mama jangan nangis depan anak..kesian kat anak kalau tengok mama dia nangis..baek papa! mama x nangis..


2 comments:

armouris said...

info tentang hidung tersumbat di SIHAT SELALU - Hidung Tersumbat

lovelymum83 said...

TQ..