08 August 2009

KeeLa~membesar hari demi hari..mmmmuuaaahhh!

Alhamdulillah anak mama hari demi hari membesar dengan sihat..cuma skang ni dia kena ruam kit kat muka..tapi dah beransur baik..hopefully anak mama sihat dan diberkati Allah sentiasa..amin..
Atas request from her ayah su kat sini mama upload kit gambar progress Keela :))




Keela dalam dakapan mama tengah menyusu~Hari ke lapan






Keela kena tempek lotion sebab kena ruam~Hari ke tiga belas





Keela nangis nak manja~Hari ke enam belas





Keela dalam dakapan papa mithali :)~Hari ke enam belas

3 comments:

faizul said...

haa..tu dia anak sedara i sorang.. uiii,,da besar dah..sehat je yer.. alhamdulillah.. kim salam kat sume.. thankz ya Kak Ada.. ^-^

Laney said...

comelnye.. dagu dia asset tu!! tak yah buat pembedahan cam umie aida pun :)

kristina said...

very caring parents..i like the way they are caring they baby...
kristin
Cash Online Get Easy cash at your door step