02 July 2009

Ciptaan Istimewa..

Semalam dapat tau yana dah deliver baby dia..congratss yana..walaupun kalu ikutkan due dia lagi lambat dari aku..dag..dig..dug..bertambah cuak dibuatnya..maknanya aku pun x tentu lagi lahirkan baby macam tarikh yang diberikan doktor..anytime..hopefully aku dapat lahirkan baby dengan mudah dan selamat..

Lately aku selalu je kena braxton hicks tu..kadang2 rasa sakit ngat macam tanda nak bersalin..tp hilang macam tu je..yang kerapnya baby dok menggeliat dengan kuatnya sampai perut mama dia tegang dan terik..hubby pun tegur sometimes perut aku ni terik sgt..kadang2 nampak bulat..kadang2 lonjong..hehe..baby macam dah x sabar nak kuar..nanti kat luar kompem kena bedung..lasak banget!

Tapi xpela..x lama lagi baby dah nak lahir ke dunia..walau sakit atau ngilu camne pun aku kena enjoy the feeling..the greatest moment buat wanita..ciptaan istimewa..

No comments: